Ofte stillede spørgsmål

generelt

Er min buket magen til den på jeres hjemmeside?
Det korte svar er nej. Vores billeder er blot til inspiration for den pågældende vare. 

Mailflower.dk´s varemærke er vores skønne og meget kreative buketter. Vi går meget op i, at give buketten netop det lille ekstra touch, der gør, at den bliver noget helt særligt. Buketterne varierer efter årstid og det betyder at vi samme dag, har mulighed for at finde sæsonens bedste blomster hos vores leverandør og på den måde sørge for, at du får mest muligt for dine penge. 

Vi garanterer selvfølgelig for, at buketten bliver smuk og harmonisk i farver og blomster.
Jeg vil gerne annullere min ordre. Hvad gør jeg?
Vi er selvfølgelig kede af, at du ønsker at annullere din ordre. Vi vil dog rigtig gerne hjælpe, så kontakt os hurtigst muligt på +4586740677. 

Der kan dog være situationer, hvor det vil være for sent for os at annullere ordren, idet den eksempelvis allerede er i gang med at blive bundet i vores binderi. Uanset hvad, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon. 

Ved bestilling til levering til større anledningsdage, som valentines dag, påske, mors dag, jul og nytår, kan afbestilling ikke ske dagen inden aftalte leveringstidspunkt. 
Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?
Du kan kontakte os på e-mail: mailflower@mailflower.dk eller telefon: +45 86 74 06 77.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Hvad gør jeg?
Din ordre er som oftest gået igennem, selvom du ikke har fået en bekræftelsesmail. Det kan eventuelt skyldes, at du har tastet en forkert mailadresse, eller at mailen er havnet i din uønskede post/spam.

Hvis du ønsker at modtage en bekræftelsesmail, så ring til os på +4586740677 eller send os en mail på: mailflower@mailflower.dk, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Kan jeg afhente min bestilling hos jer?
Ja, det kan du sagtens! Hvis du ønsker afhentning så kontakt os gerne på telefon: +45 86 74 06 77. 
Jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål. Hvad gør jeg?
Du kan kontakte os på e-mail: mailflower@mailflower.dk eller telefon: +45 86 74 06 77.

Levering

Kan jeg få buketten leveret i dag?
Ja, hvis du har bestilt inden kl. 12.00, kan vi sagtens levere din bestilling i dag. Hvis det haster, så ring til os på +45 86 74 06 77.
Leverer I til sygehus?
Ja det gør vi gerne. Sørg blot for at skrive sygehusets navn, indgang og afdeling i feltet "Firmanavn". Det er vigtigt at du angiver patients navn under for- og efternavn, da vi ikke må aflevere buketten til sygehuset uden navnet på patienten. 

OBS: Vi leverer kun til receptionen i pågældende afdeling.
Leverer I til hele Danmark?
Nej, vi leverer kun til følgende postnumre i Egå og omegn: 

8000-8200-8210-8220-8230-8240-8250-8380-8381-8382-8471-8520-8530-8541-8543.

Hvis du ønsker levering til et andet postnummer, så kontakt os gerne, så finder vi gerne en løsning. 
Kan man få leveret på et bestemt tidspunkt?
Vi leverer ikke til bestemte tidspunkter, men har du eksempelvis bestilt en buket til levering hos et firma, så kan du skrive deres åbningstider i bemærkningsfeltet inden check-out.
Får jeg besked om, at buketten er leveret?
Ja, når du bestiller buketten, kan du vælge at få en SMS, der fortæller, at buketten er leveret.
Hvad nu, hvis der ikke er nogen hjemme?
Buketten vil blive leveret på adressen. Hvis modtageren bor i en låst lejlighedsopgang, og chaufføren ikke kan få adgang til opgangen, vil chaufføren stille buketten foran ejendommen.

Skriv meget gerne modtagers telefonnummer i bestillingen, så vi har mulighed for at kontakte vedkommende ved levering. 
Leverer I weekender og helligdage?
Vi leverer om lørdagen, men leverer ikke på søndage med undtagelse af Mors dag. Vi leverer ikke på Helligdage.
Hvornår bliver buketten leveret?
Vi tilstræber altid at leverer din blomsterhilsen så hurtigt som muligt. Ønsker du at få leveret på et bestemt tidspunkt, så kontakt os gerne på telefon: +45 86 74 06 77.

bestilling

Er der leveringsgebyr, når jeg bestiller hos jer?
Ja, der er et leveringsgebyr på 49 kr. når du bestiller hos os. Minimumsbeløbet for levering er 200 kr. 
Hvordan betaler jeg?
Hos Mailflower.dk kan du benytte følgende betalingsmetoder:

VISA, MasterCard, Mobilepay og Apple Pay.
Kan jeg betale med MobilePay?
Ja, du kan sagtens benytte Mobilepay som betalingsløsning hos Mailflower.dk.
Får jeg en faktura?
Ja, du får altid automatisk en faktura sendt til din mail. Ellers kan du kontakte vores kundeservice på følgende mail: mailflower@mailflower.dk.